SrcAndMom Gzd2016 bende tekli kullanıyorum canım 🤗 https://www.arcelik.com.tr/turk-kahve-makinesi/k-3300-mini-telve-beyaz-icecek-hazirlama
Princessmother Gzd2016 Neden istemiyorsun canım daha çok kahve yapma imkanın oluyor. Teklisi budur herhalde canım. Bu rengini ekledim ben ama farklı renkleri var ve daha uygun sanırım. https://www.arcelik.com.tr/turk-kahve-makinesi/k-3400-telve-kirmizi-icecek-hazirlama?gclid=EAIaIQobChMI2Nvlj4XV7AIVDywYCh3V3AQqEAQYFyABEgK2EvD_BwE&gclsrc=aw.ds
PrensesAnnesii10 MarlaSinger evet telve bana çeyizimde annem almıştı bin liraydı şuan 1.350 civarı olmuş canım😊
Gzd2016 SrcAndMom bu çiftlisinin tekli olan modeli mi sanırım bende bundan alacağım 🤗 şu karacanın yeni çıkan modeliyle hemen hemen aynı fiyat sizce bu mu karaca mı
SrcAndMom Gzd2016 açıkçası ben Arçelik derim çünkü bi arıza olduğu zaman yetkili servis imkanı çok fazla
Gzd2016 Princessmother https://www.arcelik.com.tr/turk-kahve-makinesi/k-3300-mini-telve-beyaz-icecek-hazirlama Bundan alacağım sizin attığınız su hazneli bu normal. 2 li hem yer kaplayacak hemde fiyatı çok artmış tekli de iş görür diye düşündüm
Mom013 minnosvetontis ayy iyi bak çok sevindim😊 ben öyle memnunumki anneme hediye aldım, en yakın arkadaşıma aldırdım hepimiz çok seviyoruz🥰 afiyet olsun😘
Princessmother Gzd2016 Tabi canım hepsi iş görüyor bazen cezve kullanıyorum özlüyorum tadını şimdiden güle güle kullan canımmm 😘