Elifkrt27 benim 10 haftalık işte daha hiç öyle bisey olmadı genelde olursa ilk belirti o oluyomuş zaten sadece birkaç kere meme reddi olur gibi oldu ilk zamanlar öğrenmeden önce ona yordum ama önceden de oluyodu ara sıra sadece sütüm azalıyor gibi hissediyorum onun içinde kahvaltılık nesquik aldım yine burda okumuştum sabah öğlen 1 kase yiyorum sütle 1 haftada sütüm arttı gerçekten bazılarına etki etmiyormuş ama aklınızda bulunsun oda