Elifkrt27 Oğlum 17 aylık bugün hamile olduğumu öğrendim resmen sok yaşadık eşimle korunuyorduk çünkü planlı değildi . Resmen hala soku atamadım evet ikinciyi düşünüyorduk ama sütten kesinceydi oğlumu . Şimdi size sorum oğlumu hala emziriyorum bu durumu yaşayanlar hemen kestimi yoksa emzirdiniz mi herkes kes diyor bilmiyorum memeye çok düşkün ve gündüz çalıştığım için beni görünce sürekli meme istiyor gece emerek uyuyor napcagımı bilmiyorum 🤔
bitterikolata Elifkrt27 tandem emzirme diye araştırabilirsin canım hayırlı olsun ☺️ Yanlış anlamazsan neyle korunuyordunuz ürktüm 😂😂😂
Senemasil Elifkrt27 ben 7 aylık hamileyim oğlumda 9 aylık ve halen emziriyorum çok güzel beslenirseniz iki çocuğunuza da yeter sütünüz ama biraz zor oluyor hele ki son aylarda emzirmek hayırlı olsun allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
Glcn_krm Elifkrt27 kaderimizin aynı olması peki 16 bucuk aylık oğlum var ve bugün hamile olduğumu öğrendim korunmamıza rağmen brnimkide hala emiyo nası bırakacak hiç bilmiyorum 😑
Mihrimah61 Elifkrt27 20 aylık oğlum 21 günlük kızım var. 1 yaşında mecburen memeden kestim. Herkes nasibini yer içer üzülme. Alışıyolar çabuk
Elifkrt27 bitterikolata eşim korunuyordu bizde o yüzden 10 gün gecikmesine rağmen ihtimal vermiyorduk meğer rabbimin veresi varmış
Mervee44 Elifkrt27 nasıl ya bizde o şekil korunuyoruz ama korktum şuan prezervatif iyi bı koruyucu yöntemi diye kullanıyoruz
1anne1bebe Elifkrt27 ayy bende ürktüm şimdi eşim de prezervatif kullanıyor oğlum 22 aylık henüz düşünmüyorum ama ya olursa 😲🤔
bitterikolata Mervee44 1anne1bebe valla ben de ürktüm 😂 ama kontrol edin arkadaşlar sürekli ilişki başlamadan takılıp en sonuna kadar takılı olması lazım ilişki sonrası içine musluğu açıp delik var mi diye kontrol etmek gerekiyor genelde bunlar yapılmadığında korumuyor maalesef ben kesinlikle ikinciye karşı çıktığım için sürekli kontrol halindeyim didik didik 🤣🤣
Elifkrt27 1anne1bebe bizde sok olduk be adetim biter bitmez hamile kalmışım ilk çocuğumda korunmadıgımız halde 5 ay sonra olmustu cok şaşırdık 🤭
Ayyucebanu 1anne1bebe ben prezervatifle hamile kaldım evlendikten bir ay sonra 😂 şimdi prezervatife asla güvenmiyorum hap kullanıyorum eğer gerçekten çocuk istemiyorsanız prezervatife güvenmeyin 😅 ok markaydı hemde
Sekendiz47 Kızım 5 aylıkken hamile kaldım bende,beklenmeyen hamilelikti 🙄 doktorlar emzirebilirsin diyordu devam ettim ama kızım mahvoldu ürtikerden sebeini hala bilmiyoruz ama sütten kesince geçti şu an bende de dişlerde sıkıntı var kemikte erime 🤦♀️
Elifkrt27 Sekendiz47 zaten internette araştırdım anneyi çok yıpratıyormuş ve düşük tehlikesi olanlarda riskliymiş
Elifkrt27 bitterikolata inan bana canım rabbim veresi olduktan sonra hiç engel olunmuyormuş onu anladım çünkü biz üç ay önce korunmamıştık olmadı şimdi kısmeti varmış ve annem kardeşime spiral ile hamile kaldı arkadasım hem iğne hemde prezarvetif ile kaldı 🤗