Misi Sağarak aciliyor mastit ama sürekli sağmak mastitin tekrarlamasına sebep oluyor. O yuzden yavas yavas birakin sagmayi. Sicak dus alirken cevreden uclara dogru masaj, bol su icmek, bi sekilde emzirmeye calismak en iyisi :)
Ftmaelifnur Misi evet bende farkettim sanki 2 3 saat arayla sagdımda sut daha hızlı iniyor ve tıkanıyor gibi geldi dogru dusunuyomusum demekki sutumde çok yok ki ya 40 çıkar yada 30
Misi Ftmaelifnur bebek emdiginde daha cok geliyodur. Makinada cikandan cok daha fazla oluyomus. O yuzden kac cc ciktigina cok bakmayin.
Ysfmm Ftmaelifnur beyaz lahanayı buzlkta dondurduktan sonra göğsünüze koyun orda ısınana kadar dursun. Daha sonra duşa girin sıcak suyla ve lahananın inanılmaz etkisiyle göğüsleriniz rahatlayacaktır inşalalh.. beyaz lahana gerçkten bende çok işe yaramıştı. Günde bikaç kez koyabilirsiniz. Şifa olur inşallah. Geçmiş olsun
Ftmaelifnur Ysfmm buz gibi koyuyoruz ya hani iyice üsütüp hasta olmayayım atesim varken bisey olmaz heralde demi
Ysfmm Ftmaelifnur yani sanmıyorum bende ateşlendim bişey olmadı. Okuduğun yerlerdede öyle kullanılması öneriliyordu
Ogretmen Bebeğim küçükken ben de geçirdim ve 2 kez sütümü enjektörle Dr cekti 😑 İngilizce kaynaklardan arastırdığım bilgileri aktarayım öncelikle sütünü biraz sıvılaştırman lazım beslenme ile alakalı bol bol sarımsak yiyorlar ve tavuk suyu eti VS yememe gerekiyormuş bir de lesitin isimde bir takviye kullanıyorlar asla bebeğe zararı yokmuş ama bizim burada Dr. Bilmiyor danışın ama ilk kez duyuyorlar ben emin olmadığım için kullanmadım kimi memeye soğuk kimine sıcak iyi gelirmiş bunu denemelisin bir de ters emzirme etkili oluyor ama sana tavsiyem birinin güçlü şekilde göğsüne masaj yapması