Mom9 14 aylık kızım , 12 aylıkken yürümeye başladı ☺️ Gece hala 10 kere kalkıp emiyor kesemiyorum bi türlü . 4 tane dişi var dişleri çok geç çıktı . İştahı yok denecek kadar az ayrıca çok yemek seçiyor . Aşırı sinirli ve inatçı :) komut verince anlıyor getir ver al gibi şeyleri yapıyor , anne dede anneanne teyze gel mama diyor . Gece uykusu ve iştah konusu çok zorluyor beni ama canları sağolsun ☺️