15 Aylık. Uykuları çok düzenli olmaya başladı ( bu beni mutlu eder ) 😂 akşam yemeği sevmiyor 🤷🏻♀️ Alternatif bir şeyler yapıyorum. Babası giderken çok ağlıyor. Dışarı çıkmak istiyor sürekli ( kışın çok güzel günler beni bekliyor ) 😂 karakter anlamında sinirli yapısı var ama artık onuda ona göre kontrol ediyorum. Karıştırma işleri hala bitmedi sürekli karıştıyor. Bıkmadan usanmadan. Gün içersinde boyama yapıyoruz, kule oyunu, koşturma, şarkıda oynama.. har hor hareketleri çok seviyor 🤦🏻♀️