Deletedmom121 [bilinmeyen] ayy hicranim sormaa gecen ilk defa yaotim 😔😔cokk uzuldum ikide bir krem suuryordum opuyordum ozur diliyordum kızımdan artık kesmeye korkuyorum :(
azizenefes [bilinmeyen] tırnak makası seti aldığımda aman ne gerek var diyen kayınvalidem düşünün etrafım da bebeğinntırnaığı olmaz diyenler vardı. Uzayan tırnakları gösterince ve kesmediğimde yüzünü gözünğn kenarını nasıl cizip kanattığını görünce amannn kes diyor 🙈 kesseyim de elli durmuyor uyurken kessem uyanıyor ☺️☺️
Snmclsn Tek olmamak bir harika🙈 bugün kü işlerimiz arasında tırnak kesimi😬 her seferinde stres, büyüdükçe tutmak da zorlaşıyor. Kendisi büyüsede sanki parmaklar hep küçük😜 tutmak ayrı kesmek ayrı... ben de normal ✂️ kullanıyorum. hadi bana kolay gelsin bugün🙄
Ozalmir Iki ay hiç tırnak kesmedim şimdide en derin ne zmn uyuyorsa o zmn kesiyorum ama annelikle en zorlandığım şeylerden birisi tırnak kesmek
GmzSnn [bilinmeyen] kesinlikle eşim tutuyo kucağında bende çaktırmadan kesiyorm bide düşün anası manikğr uzmanı ama 😂 bebesinin tırnağını zor kesiyo
ada1180 deletedmom2200 merhaba hangi marka ve nereden aldınız acaba etini kestim bebeğimin birdahada cesaret edemiyorum ya o kadar çok ağladıki bende ağladım üzüntüden😢
Mucizelerveanneleri [bilinmeyen] ben kesmek yerine Watson s da 1-2-3-4diye üzerinde numaralar olan bir yumuşak törpü aldım Demir değil daha kalın köpük gibi Onunla emzirirken ufak ufak düzelttim gayet iyi oldu
AliyeAsel [bilinmeyen] aynen canım hayatımın en zor 20 dakikası ve hepsini kestikten sonra gelen kahraman anne duygusu ohh be uyanmadan kestim 🤣