busrasahinn
[bilinmeyen] 🙋ne kadarda beni anlatmissin 🤣
Annesininprensesi
[bilinmeyen] hahahaha kessinlikle daha bugün yaşadım 😂😂 ya bide çok çabuk uzuyor ya
bktsct
[bilinmeyen] ayy bende de aynı durum 🤦♀️ Gecen yanlıslıkla kestiim icim gitti 🥺
Ftmsnny
[bilinmeyen] o görev eşimde 😉 rahatım çok şükür 😅
Eyeltu
Okurken bile içim fena oldu 🙈
NeclaDefne
[bilinmeyen] kesinlikle yalnız değilsin 26 günlüğüz eldiveni bi cesaret çıkartıyorum ama kesemeden daha hiç 😐 anneme teklif ettim yok ben yapamam 20 senedir ben bebek bakmadım tırnaklarını kendin kes dedi öyle kaldı yavrum uyurken deneyeyim dedim o da olmadı kim kesecek diye düşünüyorum kimse yanaşmıyor 😅
ErtugrulAnnesii
NeclaDefne törpülüyordum o dönemler daha pratik oluyor😊
ErtugrulAnnesii
[bilinmeyen] uyuduğunda kesebiliyorum 🤷🏻♀️😂
NeclaDefne
ErtugrulAnnesii aaa çok mantıklı hiç aklıma gelmedi 🤦🏻♀️ Cok teşekkür ederim ☺️
SevcanEbrar
Daha bugün yaşadım o korkuyu. Parmağını tutmaya çalış tırnağına denk getirmeye çalış kestikten sonra kocaman gözlerle kontrol et. Kesince gelen rahatlığı söylemeden edemicem 😂
deletedmom2200
[bilinmeyen] pille çalışan bebek törpüsü var ben onunla törpülüyorum 0 risk max. Sonuç 😂😂
deleted2310
deletedmom2200 nerden aldınız acaba siz onu ben internet sayfalarına baktım var ama şu anda satışı yapılamamaktadır diyor
ada1180
deletedmom2200 merhaba hangi marka ve nereden aldınız acaba etini kestim bebeğimin birdahada cesaret edemiyorum ya o kadar çok ağladıki bende ağladım üzüntüden😢
ada1180
deletedmom2200 nereden aldınız acaba sormuştum ama altta kaldı sanırım yorum😓
NeclaDefne
[bilinmeyen] valla o da mantıklı 🤔🤔 ben korkudan hiç fıkır üretemedim bu konuda
Oykuzey
[bilinmeyen]
Aklım çıkıyor. Birde geçenlerde görümcem geldi başka bir şehirden, ilk defa görüyor yeğenini. Getir makası tırnaklarını keseyim dedi. Öldüm öldüm dirildim. Ben hallederim şimdi, hem farklı bir tırnak makasıyla kesiyorum filan dedim. Israr etti. Ne yapıp edip kestirmedim ama biraz kırıldı sanırım.😒
CeyNur
[bilinmeyen] ben uyuttuktan sonra kesiyorum rahat oluyor kipirdatmiyor
Rzgrmrv93
[bilinmeyen] valla uyurken kesiyorum doğdugundan beri hiç uyanık kesmedim korkuyorum etibi kapacağım diye Allaha şükür bi sıkıntı yaşamadım daha ☺️ Ama her kesimden önce hatim ediyorum resmen 🤣
SevcanEbrar
[bilinmeyen] hepimiz kardeşiz 😂😂😂
tubatayfun
[bilinmeyen] benimkileri uyuduklarinda kesiyorum cunku kipir kipir durmuyorlar hic ve iki gunde bir uzamis oluyor 😏
Nurselcaglar
[bilinmeyen] kesinlikle ilk tırnaklarını eşime kestirmiştim aman acıyacak eti kesilecek diye çıkıştığım için yarıda bırakacaktı nerdeyse 😀 snra uyurken kestim bir kez ben daha snra uyanıkken de kesebiliyorum şuan :)
busrasahinn
[bilinmeyen] uykurken bile kestirmiyo eller durmuyo bi keseyim bir kere etini sikistirdim onunla beraber oturup ağladım 🤣
deleted2310
[bilinmeyen] lafta bide benim işim bu 😒