paputmoms Feyza97 benim eşimde var dideral ve thyromazol kullandı şu an değerleri çok düştü moral çok önemli canım stres yapma hiç.. Hamileyken yoktu İnşAllah.. Hastalık geçene kadar hamilelik olmamalı bebeğin gelişimini doğrudan etkiler
beyzaytr22 paputmoms evet olabilir ama ne bileyim değer aralığı aynıdır diye belki bir sorayım dedim 🌸🤷♀️
Swmkva Nur709 normalde tiroidin nodüllerim vardı ama yavaş yada hızlı çalışma gibi sorunlar yoktu,gebelikte hipertiroidi yani tiroidin hızlı çalışması sorunu çıktı ve kendi kendine düzeldi , doğum sonrası da kontrol ettirdim normal
Swmkva Nur709 doğum yaptığınız için olabilir,bilemiyorum ama bundan korkmanıza gerek yok,basit bir ilaç tedavisi ile düzelir merak etmeyin banada haber verin :)