Feyza97 tiroid ile ilgili tüm hastalıklar elbette kendimizi kötü hissetmemize neden olabilir , bu arada Haşimoto hipotiroidi ile ilgili . Hipertiroidi olan kişilerde graves hastalığı olabiliyor. Sizde hipotiroidi var sanırım . İkisi farklı şeyler.size tavsiyem bu şikayetlerin bir rahatsızlıktan dolayı olduğunu düşünüp rahat olmanız basit bir ilaç tedavisi ile hepsi geçebiliyor yalnız mutlaka doktora gidiniz.