Gaaak Nimenrix 9. Ayda başladık. İlk 6 ay her ay aşı olduğundan rotalar filan. Şuan oğlum 24 aylık işte hepsi bitti bi hatırlatma dozları kaldı. Yan etki, bexsero da hafif bacağında sekelemişti(tay tay durup adımlıyordu o zaman) 1-2 güne geçmişti. Nimenrixler normal aşıları gibi uyku ve hafif huysuzluk yapmıştı. Full emerek kucakta geçirdik tüm aşıları.