BalYapanSinek Bugün bexsero ve nimenrixin son dozlarını oldu kızım. 13 aylık. Şükür bitti özel aşıları. Bexsero 3 doz,rota 2 doz nimenrix 2 doz oldu. 3-5-7-13.aylarda olduk biz.
TC07 ebrukoca16 Meningokok un 5 türü var. Bu türler yaşanılan bölgelere göre değişiklik gösteriyor. Bazı ülkelerde sadece 1 i var bazısında 2 si. Fakat Türkiye geçiş noktasında olduğu için 5 türüde görünüyor. Nimenrix 2 tane yapılıyor ve A-X-Y-W türlerine karşı koruyor. Bexsero ise B türüne karşı koruyor. Bexsero da 3 tane yapılıyor. Biz 6. Ayda nimenrix olduk. Yan etkisi olmadı. Bu çarşamba da 7. Ayımızda bexsero olacağız. 2 3 gün ateş huzursuzluk yapacağını doktorumuz söyledi. Ateş düşürücü ağrı keaici de vereceğiz.
ebrukoca16 TC07 bilgilendirme için cok tesekkür ederim faydalo içerik oldu benim içinde bizede doktor 7.ay ve sonrası için aylar yazdı ama acıklama yapmamıştı demekki her ikisinide olmak lazım
TC07 ebrukoca16 Valla ben de 1 yaşından sonra tek doz olan bir aşı var onu yaptırmak istemiştim çünkü ilk 6 ay çok aşı var diye. Doktor 1 yaşından öncesi için riski söyleyince vazgeçtim. İyi bir doçent tanıdığımız var alanıda çocuk imminolojisi ona da danıştım. O da daha koruyucu deyince yaptırmaya karar verdim.
esila_naz Gaaak 7-9-13 aylıkken yapılmasını önerdi doktorumuz o şekilde devam ediyoruz 7 ve 9 aylık olanlar bitti. Aşıdan yaklaşık olarak 6 saat sonra yüksek ateş yaptı her ne kadar ateş düşürücü versemde ve 1 gün boyuncada huzursuzdu.
Gaaak esila_naz 7 9 13 aylar mantıklı geldi 👍🏼 En azından bakanlığın aşılarının il dozları bitsin öyle başlamak istiyorum ben de. Aile hekimliğindeki hemşiremizde o şekilde dedi bakalım
esila_naz Gaaak Devletin verdiği aşılarla denk geldiğinde daha ağır geçebileceği için doktorumuzda bu şekilde önerdi 😊
Tazeanne0134 Gaaak çok aşırı huysuzdu canım ateşini kontrol ettim ama ateş yapmadı geçen hafta içinde 2 diş patlattı çok zordu benim için Oğuz için bu haftada atak haftasına giriyor 🤦🏻♀️ ama takipte olmak lazım canım herhangi bi kötü etki olmadı çok şükür inşallah sende de olmaz
Gaaak TalentedMom bugün tekrar sordum ikisini birlikte yapıyoruz dedi. İleri tarihte yaptırmak istedim ama ertelemeyelim yapalım dedi. Yarın ikisini de yaptırıyoruz inşallah kolay geçer🙏🏻
Gaaak BalYapanSinek geçen hafta rota oldu oğlum yarında nimenrix ve bexero yapılıcak. 3 ay 10 günlük şu an🙏🏻
TC07 Gaaak 6.5 Ayda nimenrixi yaptırdık. 7,5 aylık olduk yarın bexero yu yaptıracağız. 1 nimenrix 2 bexsero daha var ama zamanlarını bilmiyorum yarın doktorumuz söyler.