Cinarasaf asyasare onuda yaptı diğer sağlık ocaklarda bebek sayısına göre siparişle geliyormuş sayiliymis
Cinarasaf Mother_ işte bende bunu söylüyorum hem mecbur aşı diyorlar hemde kampanya nasıl oluyo bilmiyorum çocuğun 1 yaş aşıda yok vurmuyorlar
ppzeynep Cinarasaf 9.ay hadi neyse ama 1 yaş aşısını vurmaları gerek. Anlamıyorum, nasıl ellerinde aşı olmaz.🤦🏻♀️
ppzeynep kartalice2020 Özelde yapılmıyor diye biliyorum. Ayrıca yanlış bilgi değil. O anın şartlarına göre yapılan kampanya aşı bu. Sağlık Bakanlığı aşı takviminde 9.ay aşısı diye bir aşı yok. Açıp bakabilirsiniz. Önceki yıllarda da yoktu. Çünkü zorunlu değil.
kartalice2020 ppzeynep kampanya aşısı adı altında bilgilendirme yapılması gerekiyor..ne bu Migros’ta Carrefour da yapılan yoğurtun yanında verilen kase mi
Zeynep38 Kızlar bende gittim bu sabah aşı için bebeğim 9aylık aşı kalmadığını söylediler 12.ay aşısı ile birlikte vurulacak diye söylendi çok saçma yaaaa nasıl aşı kalmaz ellerinde
Alyammmmm Cinarasaf kampanya ne alaka 😂kızım 9 aylık iken bizde gittik hata üstünden geçmişti kimse birşey demedi yaptılar ilk defa duyuyorum kızamık aşısı mecbur vurmak zorundalar
Alyammmmm Cinarasaf 12. Ay aşısı da biz virüs olduk gidemedik 3 4 hafta sonra gittik vurdular çocuğa gitip şikayet edin bune sacmalik
Cinarasaf Alyammmmm çocukların sağlığıyla oynamak bu kadar basitmi çok kızginiz inanın daha vurmaya biletleri yok
ppzeynep kartalice2020 Maalesef bilgilendirme eksikleri çok. Bölgeler arası uygulama farklılıkları da hoş değil.
Alyammmmm Cinarasaf bazı sağlık çalışanları basit görüyor görev sizin artk bu aşılar ne için var acaba eskiden kızamık verem vs yüzünden kaç çocuk öldü kaç can gitti o yüzden aşı yapılıyor çocuklar zarar görmesin çocuklar hasta olmasın diye
Mezecanavari Normal olan 12. Ayda yapılan. 9!. Ay salgın var diye ek olarak yapılmıştır. Asi takvimine giren bir aşı değil
Deletedmom388 Cinarasaf Beni de aramışlardı ama doktorumuz 9.ayda değil 12.ayda yapılsın aşı dediği için ben yaptırmayacağımı söyledim tamam dediler. 12.ayda oldu aşılarını.Bana da kampanya demişlerdi çok tuhaf aşı bu yani ne kampanyası🤷🏻♀️