Bu yazmayı ince sarın ucuna bebek çorabını iç içe koyun kalın bir şekilde üstüne koyun ben kızımın göbeğini 4 aya kadar sardım çünkü şuan bile ağlayınca çıkıyor doktor ne kadarda müdahale etme dessede koydum çünkü en ufak aglamada çıkıyordu duzeltmesede ağlayınca çıkmasını engeller bence ☺️