Deletedmom98 kendi kendine geçiyor dedi büyüklerim geçeniniz varmı aranızda bir lira koydum ama gene gitmiyor elimle bastırıyorum sürekli seste geliyor acı cekmedigine eminim ama benim görünce içim acıyor iki buçuk aylık oldu bu arada
seda-52 Deletedmom98 benim bebeğiminde göbeği dışa çıkık iki tane doktora sordum problem yok dedi kendiliğinden geçer dedi para falan da koymak istemedim kafama göre
Hll20 Deletedmom98 oglumda vardi canm. Doktorum parayi uzun bir beze sar göbegini icine bastrp üzerine gelecek sekilde beline sar biraz sıkıca ve aglatmamaya özen göster demisti. 10 güne gecti.
Mlscrn Deletedmom98 benim oğlumunda vardı 3 doktor gördü kendi geçiçek hiç müdahale etmeyin para faln sarmayın sakın dedi4. Ay geççek dedi gazlar bitince dediği gibide oldu sadece kaka yapmasına dikkat edin ve saat yönünde masaj yapın biz atlattık takmayın kafanıza hiç iniyo
ybk2019 Deletedmom98 para falan koymayın lütfen yani mikrop resmen öyle parayla geçecek iş değil. 14 aylığız hala geçmedi doktor 4 yaşına kadar bekleyebiliriz dedi acısı falan da olmaz dedi
Hll20 Deletedmom98 her gün sarıyordum canm. Herhangi bi saat falan demedi bana. Zaten kıştı terlemiyordu da.
Deletedmom98 Mlscrn ay cidden mi ya inşAllah bekliyorum kıyıp parada koyamıyorum ben belimde birseyle yatmak istemem ki ona yapayım
KevserSoysat Benim bebegimde de var 2 aylik iyice sisti cok gazli bebegim cok agliyor nasil gecicek bilmiyorum
ybk2019 KevserSoysat para falan sarmayın lütfen bayana da söyledim mikrop tamamen başka bişey değil benim de içim gidiyordu şiş gördükçe fakat 14 aylık olduk hala geçmedi doktor 4 yaşına kadar bekleyebiliriz dedi bir acısı falan da olmuyormuş biz 1 aylıkken gittik çubuk falan soktular krem sürdüler yani gıkı Çıkmadı acı duyulsa duyulurdu şimdide öyle
KevserSoysat Deletedmom98 oyle vallahi ikindikca daha cok sisiyor para sarin sarmiyorzanizda bir bezi sarin gobegi sisik kalmasin öyle en azından ıkınınca sisipte cani acimaz