Perihann Bahar_doruk benim saclarim belime kadar di sirf dökülüyor diye küt kestirdim😔 insallah normale doner ya
Deletedmom416 Perihann 4 aylıkken açıya gittiğinizde verilir ama siz ebeniz iyiyse şimdide gitseniz size o hapı vericektir
Perihann Duruparmak evde kendim yapabilir miyim malum pandemiden dolayi pek kuafore gitme taraftari degilim acikcasi
Duruparmak Perihann aslında internette keratin bakım ürünleri satılıyor ama ben kendim hiç yapmadım o yüzden sizi de yanlış yönlendirmek istemem isterseniz bir araştırın derim
Leman01 Perihann bende aynı dertten muzdaripim çocuk doktoruyla konuşurken konu açıldı çok saçım dökülüyor dedim . Bebeğinde seninde 6. Ayda saç dökümünün bitmesi gerek Eğer dökülüyorsa vitamin eksikliğinden olabilir bir doktora görün dedi