Deletedmom_50 asocialmom ilk defa mı kedi sahipleneceksiniz? Eğer öyleyse çok komik, çok eğlenceli, çok şaşırtıcı, günler bekliyor sizi:) bir kediyle yaşamak her an bir şakayla karşılaşmak gibi bir şey, sürekli şaşırtabilir sizi, keyfini çıkartın😇
asocialmom Deletedmom_50 daha önce bahçemizde besliyorduk sokak kedileri eve hiç almamıştık 😚 ben de öyle hayal ediyorum 😍
KidsMom idillinamom Merhaba Evde kedi beslemek nasıl ? Cok tüy sorunu oluyo mu bende sahiplenmek istiyorum ama esim pek yanaşmıyo cok sever aslında
idillinamom KidsMom Merhaba 2 tane kedim var benimde. British olan kedime yaklaşık 1-1,5 yıldır bakıyorum. Tüy çok az denecek kadar döküyor. Mamasını proplan alıyor. Mama içeriğinde ki vitaminler de az tüy dökmesine neden oluyor 😊 Diğer kedim henüz 1-2 haftadır bizimle. Onunda çok az tüy dökmesi var. Tüy dökme durumları kediye göre, tüye göre,mevsime göre değişebiliyor
Defnemm22 asocialmom muhtemelen bebeğin küçük şuanda kedi sahiplenmeni önermem çünkü göründüğü gibi kolay olmuyor hiç tüy dökmez diye birşey yok illaki dökecek yattığı heryer tüy oluyor tuvaletini yani kum kabını 2 güne bir değiştirmen lazım çocugunu süreli kontrol etmen lazım kum kabını elleyebilir küçük olduğu için istemeden kediye zarar verir kuyruğunu çeker canını yakar haliyle Kedide buna tepki göstericektir geceleri siz uyurken birden bire koşturmaya başlıyor ses yapıyor sakın yanlış anlamayın ben hayvanları çok severim yıllardır beslerim ama ben alışkınım bütün zorluklarına katlanırım çünkü hayvanlar benim hassas noktan ama siz bunlara katlanamayıp kediyi bırakmak isteyebilirsiniz sırf kediyi düşündüğüm için bu zorluklarını anlatıyorum çocugunuz büyüdüğünde sahiplenmek en doğrusu
Annesirintugceuzun asocialmom Evet ancak alerjim çıktı. 😓😓 Canım Maya’m 😓 Ablam bakıyor şimdi benim kedime de . Doğum yaptı ve yanına geldim ablamın şimdi yanındayım. Alerji hapı kullanıyorum ama aşırı uyku yapıyor. Sarhoş gibiyim. 🤷🏻♀️🤦🏻♀️ Tüy döküyorlar evet. Sürekli süpürmek lazım. Bir de alışmak. 🤷🏻♀️
asocialmom Annesirintugceuzun alerji olayını hiç düşünmemiştim ya 🙄 artık size bakamayacaksınız o zaman
Annesirintugceuzun asocialmom Maalesef. Neyseki ablam bakıyor kendi kedisiyle birlikte ☺️ Maya şu an 5 aylık ve ablamın kedisinin memesini emiyor hala. Süt geldi eme eme . ☺️