asocialmom Tül döker mevsim geçişlerde ama o zaman sık sik tararsaniz kediyi sorun olmaz. Ben mutfağa, bebek odasina almıyorum, arada yatak odasina alıyorum ama yatak yasak. Salon, koridor ve misafir odasi serbest. Proplan kedi maması kullanıyorum, arada odul maması, kedi otu, ve vitaminler veriyorum ve fazla tül sorunu yaşamıyorum. Ilkbaharda biraz zor oluyor uzun kış türleri dökerken, günde iki defa uzun uzun tariyoruz, o dönemde de genelde iki defa da yıkıyoruz duşta da üstüne tariyoruz ve duştan sonra kuruyana kadar. Bir de benimki tavuklu mamasindan daha fazla tül dokuyor ben o yüzden kuzu etli veya balikli mamalar tercih ediyorum.