Hayats 2-3 yaşındaki çocuklar minik ergenler oluyorlar. benim bebeğim 4 aylık ama 3 yaşında yeğenim var ondan biliyorum. yaptıkları her şey ilgi çekmek için . sürekli bir şeyleri fırlatır,atar, kırar. geçen gün kız kardeşimin gözüne sertçe parmağını sokmuş , korneasını yırttı . annesinin gözüne telefon fırlatmıştı , ablamın görmen lazım dikiş atıldı neyseki gözüne zarar gelmedi . bebeğimi bazen çok kıskanıuor, hele annesi yada kız kardeşim kucağına almasın, hemen saldırıyor. bebeğime bir şeyler fırlatıyor. evet çok zor ama geçici bir dönem . ablam bebeğime zarar vermesin diye bize getirmiyor onu 😕 yani sizinki de kardeşini kıskanıyor doğal olarak ve ilginizi çekmek için her yolu deniyor gibi . bence münkün olduğunca sakin davranın ona ve yardım alın . bir de her söylenenin tersini yaparlar 😅