Rezoo Bizim de 4. Ay aşısı 27 Ekim’de yapılacaktı. Hemşiremiz haber verdi ellerinde kalmamış. Ayın 2 sinde aşı geldi 3 ünde yaptırdık yani dün gittik aşıya. Sıkıntı olsa gün geçirmezler diye düşünüyorum 🤨