Rrabis12 Burasıda aynı anlattığın gibi canım Allah yardımcımız olsun. Çocuk doktoruna nereye götürüyorsunuz? Burada 2 doktora gittim takip yaptıralım diye ama hiç memnun kalmadım. Hastaneler kalabalık, lavabolar berbat randevuyu laf olsun diye alıyorsun doktorun yanına kafasına giren çıkanın haddi hesabı yok bide özel olacak. Doktorda zaten bilgilendirme diye bir şey yok sormazsan bir şey söylemiyor oysa Ankara’da ki doktor o ay neyle karşılaşacaksam ne yapmam gerekiyorsa hepsini anlatıyordu. Hatta tayin gelmeden gittik adam bana ileriki aylarda en yapılacağını yazıp verdi doktorumuzu çok arıyorum çok 😩