Brglbray bende zaten akşam eşimle geleceğini düşünerek babanda gelsin dedim birden millet başka anlamlara çekti çektikçe sündü gitti konu bambaşka yerlerde kahveye giderdi gitmez oldu diyorum gelip beni taciz etti edecek demedim ki öz babam olarak görmedim göremem annesinide öyle benim için böyledir
benimseyenlerde olabilir ama ben mesafeyi korurum! Eşim dışında kan bağı olmayan biriyle tek olmaktan rahatsız oldupumu dile getiriyorum. Ama dünyanın bin bir türlü hali olduğunuda göz ardı edemem bu düşüncede yanlış bişey yok bence