PoyrazinannesiEbru Muhammedtrn Hayır adam senin rızan olmadan emrivaki yapıp kalsa anlarım bu ne anlayışsızlık derim dee sen çağırmışsın. Hayırlı gelinim beni düşünüyo diyordur şimdi içinden
Muhammedtrn YazCilegi evet kahvede 8 e kadar oturan birisi olarak çağıralım dedim sorunda bu işte okey masasından kaldıramadığımız adam bu saatte eve gelince aklıma herşey geliyor eşimi beklerkende odamda otururken biraz destek almak istedim burda 😞
minikkizim Muhammedtrn yuh ya !! yazik gunah o adama oglunun evine gelmis oturuyo zavallim gelini burda neler yaziyor hakkında yazik gunah Allahtan korkun
Cmrmt Muhammedtrn haberlerde öz babalar abiler de kızına kardeşine neler yapıyor. Haberlerde neler görüyoruz diye adama cephe almanız bence abartı. Rahat edemiyorum demek ayrı ama böyle birşeyle şikayet etmek o adama haksızlık.
Muhammedtrn KuzeyiinAnnesii eşimde biliyor düşündüğümü nezaketen baba anne dediğimi benim annem 69 yaşında kayınbabam 47 yaşında aradaki farktanda kaynaklı
KuzeyiinAnnesii Muhammedtrn yaş farkının bir alakası yok bu durumda Sizin zihniyetiniz biraz kötü En azından tepkiniz bu olmasaydı Çirkin bir itham da bulunuyorsunuz
Aaceylans Muhammedtrn ya o da baba ya insanların zihniyeti hangi ara bu kadar kirlendi anlamıyorum bu yazdiklairnizi eşiniz okuda yüzüne nasıl bakacaksınız? Annenizle kocaniz aynı evde kalınca da boyle mi düşünüyorsunuz tövbe estağfurullah Allahım sen koru
Muhammedtrn Aaceylans düşüncelerim değil dünya zaten kirli olduğu için başka güzel düşüncelere dalamıyoruz Eşimin okumasına gerek yok ben açık sözlüyüm ona karşıda kime ne hissettiğimi gayet iyi biliyor
Muhammedtrn YazCilegi belki yanlış düşünüyorum ama hayatta herşey mümkün sonradan keşke diyeceğimi bilsem hiç çağırmazdım adamın erken gelesi tuttu üç gğndür benimde takıldığım nokta bu
Benimoykum Muhammedtrn canım sen belli ki şüpheleniyordun daha önce de tavırlarından rahatsız dın da ne diye çağırdın o zaman hata etmişsin
Ftmsnny Muhammedtrn kan bağı yok ne demek eşinizin babası yani sizinde babanız. Birşeyini gördüyseniz birşey diyemem ama kar kış kıyamette adam ne yapsın hem torunu ile vakit geçirmek istiyor belki ayıp bir düşünce sizinki kusura bakmayın
Aaceylans Muhammedtrn dünya kirli diye sokağa çıkma kimseye güvenme kimseyle görüşme o zaman adam size geliyo diye erken geliyo diye düşünüp aklından neler geçiriyorsun ve eşine bu düşünceni söylüyorsan eşin de hiçbirşey demiyorsa bize laf söylemek düşmez fakat benim Eşim bunu aklından geçirse benim Eşim olmaya devam etmezdi...
Ozgecan3 Muhammedtrn yanı kaç yıllık evlisiniz bilmiom ama babanız sayilir sonuçta .öyle sapık ruhlu bi insan olsa siz eve yemege gelsin bile demezdiniz bana asiri geldi fkriniz
Musmus Muhammedtrn bence lohusaliginizla alakalı birazcık abartı ama hakliklik payida gördüm ben 3 sene kayinimla kaldım yani o bende kaldı ayrıca kuzenim teyzemin oglu oluyor eğer olmasaydı kesinlikle kabul etmezdim ama sizinki biraz farklı davet eden taraf sizniz☺
Fyzpyrz Muhammedtrn bakisindan yada konusmalarinda bir mana mi var.eğer boyle dusunebiliyorsaniz mutlaka birsey hissetmis olmalisiniz.
Muhammedtrn Dodonay yok ben sadece haberleri izliyorum genel... müge anlı harici çevremizde olmayan birşey değil tv dışındada başka hayatlar var buna örnek.
Sulegorkem Muhammedtrn canım abartıyosun ben 8 senedir kayınbabamla aynı evde yaşıyorum be yazıkki bizim eşimle doru düzgün bir mahremiyetimiz bile yok senin şurda 15-20 bilemedin 40 gün dayanıcaksın adamcağız birde çalışıyomuş yani benim kayınababam sabahtan akşama kadar evde ben napıyım o zaman erken geliyodur torunu seve bilmek için yani abartma sende demekki öyle bir tinetde adam değilki cağıra bilmisin yani yoksa eşinde çağırmana izin vermezdi sonuçda illa kan bağının olması gerekmiyo artık oda senin baban
Muhammedtrn KuzeyiinAnnesii ithamda bulunöadım rahatsızlık duyuyorum eve erken gelmesinden zorla gidip getirirlerdi kahveden demek istediğim ne değişti 34 gün boyuncada sadece 4 kez ailecek geldi erkenden kalkıp gitmek isterdi 🤨 içim hala kötü benim
Nazlipek Muhammedtrn içinizden çıkarın bu tarz düşünceleri evet dünyanın binbir türlü hali var ama o da sizin babanız belki yalnız kalmayın diye bi baba duygusuyla sahip çıkmak amaçlı erken geliyodur kimseye güvenemezsek bu dünya yaşanılcak bir yer olmaktan çıkar bi avuç insanın yaptıkları yüzünden iyi insanlar da zan altında kalıyo ne yazık!
Muhammedtrn Ben adama sapık damgası vurmadım buna açıklık getireyim sadece 1 yıllık evliyim ve genç bir kayınbabam olduğu için ve ilk kez böyle bir durum başıma geldiği için rahatsızlık duyuyorum... kayınbabasıyla çok iyi anlaşanlar vardır elbette benimde kavgam sorunum olmadı ama bazı yaklaşımları ve kelimelerinden dolayı adama biraz mesafeli olmak gerektiği kanaatindeyim. Bu yüzden baba demekte benim için nezaket yani içimden gelerek değil