DefneRana3881 çok geçmiş olsun canım. Benim ikizlerde aynı tanıyla hemen yoğunbakıma alındı. İlk bebeğim 17 gğnlğktğ yatırdığımızda6 gün kaldı yoğunbakımda. O taburcu oldu 2 gün sonra diğerini yatırdılar. O da dün taburcu edildi. Üstelik sadece hırıltı şikayetiyle gitmiştik doktora. Ateş , öksürük ,ses değişikliği gibi durumlar yoktu yani.