Kahvegerek teşekkür ederim canım. İlk başlarda öyleydi bizimde gülerken tükürüğü kaçıyor öksürüyor gibydi dün gece dahi öyleydi ama biraz daha sıklaşmıştı önemsemedim çünkü ateşi yoktu burnu akmıyordu sonra sabah hapşurdukça burnu aktı ama normalde yine akmıyordu ama babası hasta olduğu için gidiym bi önlem alayım diye getrdm doktora yani çokta bi belirti yoktu