Tazeanne0134 pijama takımı giydirecekseniz 1.7 ama eğer sadece tulum giydirecekseniz 2.8
ben 2.8 kullanıyorum evim 22-24 derece Erzurum’dayım. Sadece bez ve zıbın üzerine tulum sabah giydirirken yada gece uyandığında sıcacık oluyor iyi ki tulum almışım dediğim bir sabaha uyandım şuanda ayakları üşür sabaha karşı serin oluyor diye incecik battaniye attım dizlerinden aşağı sabah baktım battaniye altına girmiş yani tepinmekten açmış