Deletedmom_36 Tazeanne0134 1.7 tog kullaniyorum 1 aydir cok memnunum pofuduk pogca gibi uyaniyor ne terleme ne usume🤗
Akyldz Tazeanne0134 ben aldım 1.7 tog kullanıyorum yattığı oda 22-24 derece arasında içine sadece kısa kollu zıbını ile uyuyor
OzlemAlisa Tazeanne0134 gecen yil da kullandik bu yilda. Evimiz biraz soguk oluyor. 2.8 aldim ben. Suan annanedeyiz ankarada miss gibi giyiyor cok memnunuz
Samavizey28 Akyldz meraba bizim evde o sıcaklıklarda oluyor ama 1.7 tog bana çook ince geldi inanırmısınız 2.8 tog aldım. Hata mı ettimki 😨
Prematureannesii OzlemAlisa eviniz kaç derece oluyo acaba bizim 20 21 olur içine pijama takımı üzrine 1.7 soğuk mu olur acaba
Dn123 OzlemAlisa anlamadığım bir şey var. Ayakları üşümüyor mu açık mı uyuyor ayakları. Bende almak istiyorum üstünü ortturmuyor . Ama çorapla yatırmak istemiyorum ben
Prematureannesii Tazeanne0134 valla şimdi bu postu açmak için girdim baktım kiii sen açmışsınn bende şurda durayım az sonra sipariş bericem ama ince mi kalın mı kararsızım
Tazeanne0134 Prematureannesii valla canım biz birini 1.7 birinide 2.8 aldık bakalim nasıl olacak bu gece 2.8i içine uzun kollu çıtçıtlı bady vs ince bi pijama ile denicem HamzaSiracveBen tatlım madem öyle 2.8 al ya da 2.5 sonra durumu daha ince alırsın
HamzaSiracveBen Ya ben de almak istiyorum yasadıgımız yerde soguk evim de kaloriferli olmasına ragmen bir turlu ısınmayan bir ev ve oglum hiç ustunu ortmuyor su tog denilen sıcaklık olcusumu ben kac almalıyım acaba 😣😣😣
Mom0363 Aynen bende 1.7 aldım. İçine uzun kol ince alt üst giydiriyorum. Tek zıbınla üşüyor benim kız ya 🤷♀️
anne15 Mom0363 kaç derece eviniz benim sıcacık kalktı sabah. İlkte uzun ince badi giyitmiştim su gibi oldu cıkarttm emmeye kalktığında bidaha sabaha terlemedi sıcacıktı 23 dereceydi oda
anne15 Tazeanne0134 ikidir kullanıyorum 1.7 tog benim aldığım tek zıbınla yatırdım terlemedi sıcacıktı sabah
Mom0363 anne15 bizimki de 22 derece. Ama uzun kollu ile terlemedi benim ki. Tek zıbınla kalkınca soğuk hissettim vücudunu.
Ysmn9282 anne15 Sevgilimmm Tazeanne0134 Peki tam bedenine göre mi aldınız acaba? Bende sipariş verdim ama pişman oldum keşke büyük alsaydım diye
Ruzgarbaby Tazeanne0134 Bende emin olamayıp bide kücük oğlum 2 aylık 2.8 tog sipariş verdim dün inşallah memnun kalırım ya
zerroya Tazeanne0134 ben aldım 1.7 tog ama başlamadım kullanmaya kalite olarak iyi ama almayı düşünürsen
Tazeanne0134 zerroya aldım canım ben zaten biri 2.8 biri 1.7 bugün 2.8 olanı kullanacam işte daha petekleri açmadık gece 13 dereye kadar düşüyor bizim burası o yüzden