Melis_Lila Yakupbebek bana gorede 19 gınluk ilk bugun cerdım her mamadan sonra 1 kasık vermen yeterlıdır sanırım
Tazeannecik Melis_Lila sonuçta mama da suyla yapılıyor. Zararı olmaz bence verebilirsiniz. Bende veriyorum anne sütü almasına rağmen arada 1-2 çay kaşığı
YEymeninAnnesi Melis_Lila bende bir süre mama kullandım her mama nin arkasından iki veya üç çay kaşığı veriyordum.Korkmayın birsey olmaz ☺