Melis_Lila Kızlar bebegşm mama kullanıyor su verilmesi gerek yazıyor bazı yerde bazı yerdede kesinlikle diyor su verilmezse bagırsakları kuruyormus yazısı gördüm deneyimli anneler yardımcı olabilirmisinşz
Yakupbebek Melis_Lila bn veriyorum kuzum kuzum sonuçtanoda insan bardakla içecek hali yok sonuç itibariyle 3 damla veriyorsun cocukta rahatlasın bn çok duydum susuzluktan bebeği ölenleri o yüzden korkudan veriyorum
Gkybhr Melis_Lila bizde 21 günlüğüz benimde sütüm gelmiyor mama veriyorum ve suyu hiç eksik etmiyorum bebek emeerse su vermeye gerek yok çünkü anne sütünde her şey var fakat böyle durumlarda verilmesi gerekiyor
Melis_Lila Yakupbebek ayyy iyikide denk gelmişim mama veriyorum cunki bende verdim 2 damla ama günde 3 damla vericem
KaSeAy Melis_Lila Mamadan sonra su verilmeli diye ben de duymustum. Benm bebegm sadece anne sütü almasına ragmen veriyorm sarılık oldugu için 3 doktorla görüştüm biri ver dedi biri verme dedi biri şekerli su ver dedi doktorlarında görüşleri ayrı malesef
Nur92 Ben de veriyorum mamadan sonra 1-2 çay kaşığı doktor da ver demişti mamadan sonra pamukçuk olmaması için
deletedmom2200 Melis_Lila yalnızca anne sütü alan bebeklere 6 aya kadar su verilmez ( anne sütü aldığı sürece ) ama mama kullanıyorsanız vermek lazım diye biliyorum
Yakupbebek Melis_Lila dha yarım saat önce verdim 2 çay kaşığı çocuk içtikçe rahatladı zararı yok suyun bnce
YEymeninAnnesi Melis_Lila bende bir süre mama kullandım her mama nin arkasından iki veya üç çay kaşığı veriyordum.Korkmayın birsey olmaz ☺
KaSeAy Melis_Lila Hiç bi yerden net cevap alamıcaksın kimi ver dicek kimi verme en iyisi içinden geldigi gibi davran
Melis_Lila Yakupbebek bana gorede 19 gınluk ilk bugun cerdım her mamadan sonra 1 kasık vermen yeterlıdır sanırım
Ayperim tubatayfun aynen bizde mama ile beslenşyoruz 27 günlük oldu burda okuyunca doktoruna hemen sordum ek gıday başlayana kadar su vermeyin dedi hatta bağırsak kuruluğu vs okudum korktum dedim