Zeynaa1 canım şimdi senin yazdığını okuyunca sana sormak istedim biz de 5. Ay bitecek yakında bizim de geçenler de öyle oldu kaka yaptı bir kere ishal değil normal sonra ben değiştirdim 5dk geçti geçmedi gene yaptı sonra baktım nokto kadar küçük 3 4 yerde nokta kadar kan acaba ikinciyi yaparken zorlandı mı ki hani birde demişsin ya 10. Aya kadar alerji cıkardı diye genelde alerji oldugu zaman zaten daha 1 aylıkken falan cıkmaz mı bizim de bir alerjimiz mi var acaba yoksa zorlandı diye mi bir daha olmadı kan zaten kakasında