Evet yarın sabah 9 da sünnet okuyoruz bugün Dr a gittik inşallah çarçabuk atlatacagiz
Borabay canm ben 4 aylıkken yaptırdım hic bi zorluğu olmadi 2 günde Iyilesti hemen