Borabay benim ikizlerim de 6 aylıkken oldu. Sadece ilk çıktıklarında 30-40 dk çok ağladılar sonra normale döndü. Doktorumuz fitil verdi onu kullandık, onun faydası çok oldu. Ertesi gün bandaj çıkarıldı, o zaman da ağladılar biraz ama çok kısa sürdü. Yaptırmak büyük rahatlık. Büyük olsalar korumak daha zor olurdu, düşüp carparlardi.