MrvBrlk Hamileyken doktoruma bu kadar su içiyorum demiştim ne güzel işte millette içemediginden yakınıyor demişti. Kimse zararli demedi bana ya ama icmezsemde duramam ki ben susuz ,yemek olmasın sadece su içeyim yani o derece. Aminn Insalh sütümüz bol olsun zira mamalar çok pahali😁