minikkizim
Yagizmomms
Arkadaşlar sakin olun 😁😁 tatlı yemek için kılıf aramayın 🙃 tatlının süt yapmasının bilimsel bir gerçekliği yok! Sadece 'süt içmek faydalı ancak gaz yapar bu sebeple sütlü tatli yiyin' gerçeğini insanlar 'tatlı süt yapar' a çevirmişler😬 kilo alırsınız bak sonra gitmezlerr.
Basta bol su olmak üzere, sağlıklı ve düzenli beslenmek. Hafta da en az bir kere balık tüketmek, protein den zengin beslenmek.
bol bol dereotu, hurma, şekersiz hoşaf (elma, incir, kayısı vs gibi meyvelerden yapılma) rezene çayı tüketin.
Ayrıca humana marka süt arttırıcı Çay var ben ondan kullanıyorum. Günde 3 kez ister sicak ister soğuk.
Ve en önemlisi, sütüm var mı yok mu az mı çok mu kafaya takmamak..
Ayrica bu bir süreç unutmayalım. Bir gün emzirmeyeceğiz netice de! O sebeple her gün tatlı yerseniz sonucu biliyorsunuz 😊
Hayatımızı yukarıda yazdığım şekilde düzenlemeyeliz
Önerilerim bunlar.