ilkgozagrimmmm Melisasbasi çocuklar niyeyse hastanenin kapısında iyileşiyor. Bizimkide ağlamaktan kızarıyor ter içinde kalıyor hastaneye gidince duruyor . Eve gelince aynı 😊