2 Ay 7 günlük kızım sabahtan beri durmadan agliyordu mama içerken bile ağladı gece uyudu sayilmaz normalde de kolik bir bebek ama bu kadar ilk defa agladi calpol verdim yok gaz ilaci veriyorum yok habire agliyor kaka yapti dedim duzelir mama da verdik acikti yok gene agliyor icerken bile ayaklarını cekerek içiyor yani bi ara bayıldı resmen uykusuzlukltan 2 saat falan duzeldi dedik sonra devam gene anlamadik gaz diyip gonderirler mi acaba ne olabilir ki bugunn aşiirii huysuz bir bebekti 3 gun once 2. Ay aşılarını oldu o etkiler mi onuda bilmiyorum