Bsraensr benim bebeğim de 4,5 aylık sezeryan doğum yaptım , hamile kaldığım kğ 69, doğuma girdiğim kğ 86, doğumdan çıktım 80, şuan 72 kğ’yum hiçbirşey yapmadım sadece emziriyorum ve yiyorum 14 kğ verdim ama ideal kilom 60 yani tombik hamile kaldım 6 ay bi dolsun dikkat etmeye başlıycam