Sadiyealp Aynur30 yok normal kuaföre gittim canım hatta bayan kuaförü eşimin erkek arkadası çalışıyodu o kestı
Avsininannesi15 Aynur30 aynen 2 defada kazitalim yeter hem gurleşsin saclari hemde soğuklar tam gelmeden 1 yaşıda olmadan uzar
Avsininannesi15 Aynur30 bence makineniz varsa evde kendiniz yapın benim kız hic ağlamadı bu aralar kuaförler tehlikeli
NamelesS Aynur30 Kazıtmanın saç gelişimiyle hiç bir ilgisi yoktur tamamen genetik saçların gür-seyrek olması. 😌