Aynur30 Merhaba anneler, bebeğim 7 aylık kız, saçları çok az ve seyrek benim aksine, kazıtmak istiyorum, nasıl ve neyle yapmalıyım detaylarıyla anlatırsanız seviniriim❤️
Deletedmom413 Aynur30 Makine ile yapmistik biz Ama suan kis geldi üsütür basini bence biraz daha durun
GokSuM Aynur30 kazıtmayın. Kazıtınca tek fark tüm saçların aynı anda çıkması olacak, size de gürleşmiş gibi gelecek. Üstelik de bebek görüntüsü gidecek şimdi ne tatlıdır o saçsız saçsız ☺️☺️ Benim kızımın da çok seyrek. Hatta yastığa değen yerler kel gibi ve dökülmeye devam ediyor ama yenileri de çıkıyor. Hiç müdahale etmeyi düşünmüyorum, ben 1 sene kelmişim, şu an 3 kişiye yetecek kadar saçım var. Kuzenlerim hep saçlı doğmuş ama şuan çok az saçları.
Sadiyealp Aynur30 ben direk kuaföre götürdüm makineyle kazıdı canım önden arkaya doğru yaptı ve gayette gür çkıyo 4 5 ayda baya uzamış oluyo
NamelesS Aynur30 Kazıtmanın saç gelişimiyle hiç bir ilgisi yoktur tamamen genetik saçların gür-seyrek olması. 😌
Aynur30 Deletedmom413 genel olarak evde de olsak ince de olsa şapka takıyoruz sorun olmaz zannediyorum, hem ben tiflisteyim henuz havalar iyi iyice soğuyana kadar yapmak lazım, sadece makineyle nasıl ne şekilde? Benim duyduğuma gore dik çıka biliyormuş sonradan saç, bende nasıl yapacağımı bilemedim
Deletedmom413 Aynur30 Ben tuttum kizimizi basini vs saga sola donmesn aniden diye Arkadasimda makineyle heryerini yavas yavas bastirmadan yapti Ilk cikmaya basladiginda dikti ancak hemen normal yumusakliga dondu uzadikca Bingildagina cok dikkat etmek gerek Bilen biri yapsin canim 8 ayliktik bingildagi hic gormemistim cok korktum yaptirdiktan sonra 😀
Aynur30 Deletedmom413 ben kazımak istiyorum canım o yuzden merak ediyorum, saçları onden arkaya doğru yanı önden saçın diplerinin çıkış kısmına soğrumu yapmalıyız yoksa hangi yöne yapmamız önemli değılmi?
Aynur30 GokSuM canım benimde kazımışlar bi kaç defa ve saçim gür ama eşimin ve eşimin ailesinin saçları hep seyrek seyrek korkuyorum onlara benzemesin diye o yuzden yinede denemek istiyorum, yinede teşekürler canım
Esrabas Aynur30 arkadan öne doğru makineyle kesebilirsiniz saçları ama çok bastırmayız tahriş olmasın. Korkacak bir durum yok bir yardımcı kafasını sabitlerse hemen halledebilirsiniz.
Deletedmom413 Aynur30 Ben o ara kizimi avutmaya calisiyodum korkmustu 🤷♀️ hic dikkat etmedim Ama bence siz yapamazsiniz duygusal acidan panik olursunuz
Aynur30 Deletedmom413 bence elime en aevdiği oyuncagi ve çizgi filmi açınca çok dikkat etmez ne yaptığımıza😂
Deletedmom413 Aynur30 Oyle diyorsaniz :)bebeginizi en iyi siz tanirsiniz. Benim kizim sesinden korkmustu makinenin
Aynur30 Deletedmom413 evet evet normalde her sese dönen bebek aram zam zam duydumu 40 takla atmalıyız bakması için🙈❤️
Avsininannesi15 Biz 5 bucuk aylikken makineyle kazitdik cok az ve inceydi saclari şimdi 6 ay 9 gunluk 1 hafta sonra bidaha kesicez 😊