Çok geçmiş olsun canım bende olmuştum 2 sene önce nisanliyken düğünüme az kala. Neler çekmiştim kaç kez doktora gitmiştim anlamamışlardı daha da çok kaşınmaya başlamıştım. wilkinson pomad kahverengi çamur gibi bir krem vardı 3 gun aynı kiyafetle durup her yerine süruyosun banyo yapmadan 3. Gün sonunda o kıyafetleri atacaksın iyice liflenerek banyo yapıcaksın çarşaflarını kıyafetlerini yüksek derece de yıka ütüleyip giy özellikle dikiş yerlerini ütüle canım o krem iyi gelmsiti biraz vazeline kükürt karisptirp sürmüştüm zerdecal sürmüştüm ne duyduysam yapmıştım şukur geçmişti ama 5 6 ay da anda geçti hangi kıyafetinden bulaştı nerden onu düşün onları at bi de tüm kıyafetlerini bi poşete doldurup ağzını sıkıca bağla 3 gun faln öyle kalsın sonra yıka hepsini doktor demişti bunu da.