vilnius fistikcisahap hayır kolay yıpranmıyor damaklarıyla ezmişti benimki ondan sanırım öyle oldu sonra yeni aldık ve bi kez taktı bidaha da bıraktı zaten 7 aylıkken falan bıraktı ama hiçbir memeyi almamıştı onu aldı anne memesine çok benziyor yapısı
burcuu26 fistikcisahap sanirim indan ben ikili almistim arada baya fark vardi ikisinin bende diyirum bu cocuk emzigi neden tuaf emmeye basladi diye meger kocamsn olmus😂
Ecem10 fistikcisahap aventle bibs çok farklı. Avent tutmuşsa bibs i tutar ama tekrar avent e dönmek zor çünkü bibs daha rahat. Bibs kauçuk olduğu için en geç altı haftada değişmesi gerekiyor ve avente göre daha pahalı
fistikcisahap Ecem10 doğru pahalı valla ne bileyim damak yapısı ağız sağlığı da önemli hiç bilemiyorum
Mehtee Fatma_52 bende aventinden bipsine butun emzik cesitlerini kullandım hicbirini almadı bende artik emzige para vermeyi bıraktım canim tutmayacak belli.
Ecem10 fistikcisahap ben de baştan bibs verdim avent tutturmaya çalışıyorum ama asla tutmuyor avent de iyi bir emzik bence hiç bibs denemeyin çünkü her ay bir de o masraf oluyor
fistikcisahap Ecem10 kararsız kaldım yine aventi bile sık sık değiştiriyorum, birde 9aylık olmamıza rağmen 0-6aylık emiyor, büyüğü tutamadı bibsin ebatını bilmediğim için tutar mı tutmaz mı bilemedim