Mami son kullanma tarihine kadar kullaniyorum mayayi her yogurt yaptigimda. 2 gunde bir 1 litre sute mayaliyorum, bizde yiyoruz:) 4-5 kere mayalayabiliyorum bi siseyle. Sonra kendi yaptigim yogurttan mayaliyorum bikac kere. Sonra tekrar Buyuyo probiyotik maya aliyorum. Cunku kendi mayaladigim yogurttaki probiyotik zamanla azaliyormus... Belki satis stratejisidir bilmiyorum ama en azindan bi sure, belki 1 yasina gelene kadar kizim bu sekilde devam etmeyi dusunuyorum 😉