Mysunshines17 biz de evden hiç çıkmıyorduk,marttan beri evimize de kimse gelmiyordu.parka bile götürmüyorduk temas etmesin diye,sadece açık hava insansız yerler.ama kayınvalidemler ilk defa geldi ve o günden sonra sırayla hepimizde çıktı.
teşekkür ederim iyi dilekleriniz ve önerileriniz için.d vitamini ve c vitamini alıyoruz.kozalak şurubunu işk defa duydum,hemen bakacağım ona da🙏🏻