Nicemother Oslemm biraz hafifledi ama tamamen geçmedi 😔 ayy inşallah öyle bişey demez 😔😔ben Doğumumu bile genel anesteziyle yaptım korkumdan 😔😔
Oslemm Nicemother inşallah kuzum yine bi git kremle hafifler benim şu an Yok denecek kadar az 🌸 dizinde geçer inşalalh
CeyNur Kizlar 5 senedir bu agriyi cekiyorum oglum dogduktan nerdeyse 2 hafta sonra basladi felket evde aglayarak dolaniyordum bebegi birak fincani bile kaldiramiyordum doktor ilac falan verdi bir sureligine gecti 5 senedir agjr bi is yaptigim zaman cok kotu agriyor bende bi tek bende var saniyordum
Nicemother Esra0aras ben korkudan gidemedim kaynanam bana karışamaz öyle bir hakkı yok sallamayın kaynananızı sağlığınıza bakın...
Alminakarakaya Esra0aras ahh kuzum bendede aynı sorun var doğum yapalı 6 gün oldu ama sağ kolum kombile ağrıyo heleki bileğim ellerim uyuşuk hareket ettiremiyorum doktora sorucam doğumdan kaynaklı diyorlar sezeryanmı oldun canım sen
SevcanEbrar Doğumda çok fazla kenarlardan tutarak ıkındığım için sonrasında benimde elim kolum koparcasına ağrımıştı bir süre. O zamanlar bu yorumları okusaydım boşuna korkmuş olacakmışım çünkü 1 ay sonra o ağrı geçti.Böyle birşey olabilir mi sizdeki ağrı.
Esra0aras SevcanEbrar inşallah öyledir geçer canım internetten araştırdım ameliyata kadar gidiyormuş tedavi edilmezse