Esra0aras Ben ✋🏼
Sizi çok iyi anlıyorum. Sabahları kızımı yatağından kucağıma alırken resmen her sabah ağlardım. Baltalimanı kemik Hastanesine gittim, el cerrahisine gittim. Krem ve bileklik verdiler. Geçmedi 2 ay boyunca. En son çare kortizonlu iğne ama emzirdiğim için yapmadılar. Çok şükür zamanla kendiliğinden geçti. Allahım felaket bi acıydı. Bileğimdeki kemiğe dokununca resmen sızlıyordu. Biran önce doktora görünün. Geçmiş olsun, Allah şifa versin inşallah 🤲🏼💐