smile56 Oykusunannesi hemen yanındayım siirt.eşimde asker göreve gitti bir haftadır zaten normalde de evde durmuyo pek sık sık nöbet fln.daha da ne zaman geleceği belli değil.ve kimseyi tanımıyorum burda
Sarellem Oykusunannesi benim bebeğim 4 Aylık öyle bişey yaşamadık. Durup dururken mi oluyor çok ağladığı zaman mi. Doktora danışmakta fayda vardır.
Oykusunannesi Sarellem evet dört aylık olsun gidicem ilk üç ay çok normalmiş de endişe ediyorum ilk anneliğim olduğu için
smile56 Oykusunannesi merhaba Peln444 ne durumdasınız.bnmki sabah 10gibi yattı uyanmadı hala☻ne yapcamı sasırdım oturdum bekliyorum öyle😂
Oykusunannesi smile56 mesajınızı yeni gördüm merhaba ☺️ Benimki şuan uyuyor ama bugün de huysuz ve baya bi mutsuz 🤓
smile56 Oykusunannesi bnmki aksama kdr sadece emdi uyudu ve suan ful enerji kalktı uçacak gibi. bklm gece hangi uykuyu uyuycaz😂