Oykusunannesi Hanımlar merhaba 🐥 kızım 2 ay 24 günlük üç gündür huzursuz huysuz yerinde durmak istemiyor atak döneminde mi acaba ? Sizde durumlar nedir?
smile56 Oykusunannesi bu bikaç günde mi bi sorun var acaba.2ay 23günlük aynı 3 4 gündür savastayız.emmekde istemiyor uyumuyorda.ama 2hafta erken doğdu atak değişiyor ona göre Peln444
Oykusunannesi Peln444 benim de sürekli huysuz ve mama istiyor ne yapacağımı şaşırdım normalde huysuz bi bebek değildi
smile56 Oykusunannesi merhaba Peln444 ne durumdasınız.bnmki sabah 10gibi yattı uyanmadı hala☻ne yapcamı sasırdım oturdum bekliyorum öyle😂
Oykusunannesi Sarellem atak hesaplamada doğması gereken tarihi seçtiğimde atak görünmüyor ama doğduğu günü hesapladığımda atakta görünüyor
Sarellem Oykusunannesi doğması gün ile doğduğu gün arasında kaç gün var. Ataklar bebekten bebeğe değişiyor bir hafta önceden başlayabiliyor sonrada.
Oykusunannesi smile56 benim kızımda 2 hafta erken doğdu ağustosun 15 i doğması gerekirken 31 temmuzda doğdu
smile56 Oykusunannesi bnmkide 16sıydı 1i doğdu.bilmiyorum atak mı.bn sonadettarihimi bilmediğimden birazda kesin değildi bnmki.bu dönemde öyle yüksek bi atak oluyomu.gerçi ataklı hafta sakin haftadan cok bakınca takvimde
Oykusunannesi smile56 demek ki bebeklerimiz atak haftasında, Benim bebeğimin sorunlu geçiyor atak haftası 🥺 allah yardımcımız olsun
Oykusunannesi Sarellem iki hafta var arada doğduğu günden hesaplarsam şuan atak haftası olarak görülüyor ama doğması gerektiği tarihten baktığımda atak dönemi görünmüyor, çıkamadım işin içinden 🥺
smile56 Oykusunannesi bnm bu kdr zirvede bi atak hatırlamıyorum. Tamda yalnız olduğum zamans geldi kafayı yiycem
Sarellem Oykusunannesi bizimde iki var ama her ikisine baktığımda da ataktayız 🙄 kucağınızda duruyor mu
Oykusunannesi Sarellem hayır durmuyor sadece salıncak 🥺 bi de alakasız konuyla ama bebeğinizin ara ara gözünde kayma oluyor mu 🥺
Sarellem Oykusunannesi benim bebeğim 4 Aylık öyle bişey yaşamadık. Durup dururken mi oluyor çok ağladığı zaman mi. Doktora danışmakta fayda vardır.
Oykusunannesi smile56 bende yalnız sayılırım eşim polis sürekli çalışıyor tek başıma olmaktan öyle yoruldum ki üstelik şırnak gibi bi yerdeyim bende atak dönemindeyim sanırım depresiflik üç safhada 🥺
smile56 Oykusunannesi hemen yanındayım siirt.eşimde asker göreve gitti bir haftadır zaten normalde de evde durmuyo pek sık sık nöbet fln.daha da ne zaman geleceği belli değil.ve kimseyi tanımıyorum burda