Deniz__1509 bende prima kullanıyorum oğlum ilk doğduğunda hediye sepetinin içinde getirilmişti paddlers bez o zaman kullanmıştım boşa gitmesin diye yapıso ince primaya göre daha nasıl diyim prima daha bi yumuşak bantları esnek değil ama pişik falan yapmadı bi anormallik görmedim yani bence kullanılabilir büyük numaralara geçince çiş kaçırma kaka kaçırma falanda olmamıştı