Minnakkk [bilinmeyen] benım ılk çocuk canım uysal olmasını beklemedim annesı de babası da cok yaramazmış 😀😀🙈 ama bu kadarına pes dıyorum bazen cok yoruluyorum bı gülüyor hersey unutuluyor buna şükür dıyorum
Papatyam Minnakkk benim kızımda ağlamıyor ama ıh ıh diye inliyor ,inanılmaz rahatsız edici psikoloji bozucu bir ses .hiç birşey yapamıyorsun, ne yediğinden birşey anlıyorsun ne yasadigin dan.ne zaman dolar acaba çilem 😣
Minnakkk Papatyam Cok şükür inleme olayını çözdük sabahlara kadar inliyorduk suan kalmadı 🙏 doktorumuz hergun bır tatlı kaşığına kadar zeytınyagı ıcırebılırsın dedı bende bı cay kaşığı verıyorum bıylelıkle daha rahat kaka yapıyor