Aycalyaa yemekseverdiyetsevmez benimde kızım daha yüksek belki 70 80 cmdi düştüğü yatak kafasının üstüne bildiğin tak diye düştü aldım hemen sakinleştirdim belirti olmamasına rağmen tedbir amaçlı götürdüm yine de kan alındı idrar alındı gözlemde kaldık 6 saat kadar bıngıldağına baktılar elle kötü bir belirti yok diye röntgen çekilmedi en azından götür bi için rahat etsin bu arada 6 aylık kızım
yemekseverdiyetsevmez Aycalyaa bizimki canım yüzüstğ düştü çok hızlı düşmedi covidden dolayı götürmek istemiyorum ama kontrolde kalacağım 2 gün en ufak terslik de direk götürürüm
Sarezgi Kafasını vücudunu kontrol edin biraz kafasına yada vücuduna dokunduğunuzda ağlıyor mu bi yerinde ağrı oluyor mu
Aycalyaa yemekseverdiyetsevmez o da var haklısın benimki yuvarlanırken birden düştü 🥺tutamadım yavrumu ama çok şükür bişey olmadı hepimizin yavrusunu da korusun rabbim ♥️
extraordinarymom yemekseverdiyetsevmez çok şükür 🙏🏻 4 saatten sonra bir şey olmazsa korkmayın demişti doktorumuz. 6 aylıkken alnının üzerine düşmüştü benim kızım da..
yemekseverdiyetsevmez extraordinarymom inşaallah kuzum inan hala boğazım düğümlü bizimki de alnında çok az kızarıklık vardı 5 dk içinde o da geçti direk yine takipte olacağım en az 2 gün
yemekseverdiyetsevmez Aycalyaa İstanbul’dayım canım hastane 5 dk uzakta şehir hastanesi ama virüs pik yapmışkeb götürmek istemiyorum belirti olsa asla durmam ama eskisi gibi olduğundan biraz rahatım amin canım tırnağının ucuna zarar gelse içim gidiyor
yemekseverdiyetsevmez Aycalyaa bizimki de dönerken oldu sanırım yatağa koydum inan 1 adım uzaktaki komidine bıraktım arkamı dönünce yere düşüyordu kafa üstü düşmedi önce vücudu indi ama yine için kötü
extraordinarymom yemekseverdiyetsevmez anlayabiliyorum sizi, benim eşim düşürmüştü öldürüyordum az daha adamı o panikle. Ama illaki düşüyor. Gözümüzden sakınsak da olacak olan oluyor. Onlar çok sağlamlar, hiç endişe etmeyin. Allah beterinden korusun 🙏🏻
yemekseverdiyetsevmez extraordinarymom eşim yapsaydı yerdim onu şimdi de kendimi yiyorum hoş 🥺 inşaallah görüp görebileceğimiz yalnızca budur hepimizin
Aycalyaa yemekseverdiyetsevmez kıyamam ya bende hemen dibindeydim sadece arkamda ki dolaptan bez almaya kafamı çevirdim baktim ayaklarını gördüm sadece o gün bugündür hala aynı saatte bana bişeyler oluyo ve yer yatağı yaptım orda yatmıyoruz
yemekseverdiyetsevmez Aycalyaa inanırım canım aklıma geldikçe onun yerdeki hali geliyor gözümün önüne toparlanamıyorum